Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Απαράδεκτη ενέργεια υποκλοπής και ψηφοθηρίας


Με αφορμή την ηχογραφημένη συνομιλία που παρουσιάζεται στο διαδίκτυο σε blog υποψήφιου δημοτικού συμβούλου του συνδυασμού "Βύρωνας - Καθαρή επιλογή" του Παναγιώτη Κόνσουλα, η Στάση Βύρωνα καταδικάζει απερίφραστα τη συγκεκριμένη ενέργεια η οποία άλλωστε είναι προϊόν υποκλοπής και συρραφής που θυμίζει άλλες εποχές.

Η ενέργεια αυτή δηλητηριάζει τον προεκλογικό αγώνα και την πολιτική ζωή του Δήμου μας, εμπλέκοντας μάλιστα και εργαζόμενους του Δήμου.

Όσον δε αφορά την ουσία, φαίνεται δεν ασχολείται σοβαρά με τη διαφάνεια , αλλά τη χρησιμοποιεί ως άλλοθι ψηφοθηρίας.

Βύρωνας, 11 Νοεμβρίου 2010

98 σχόλια:

Αντώνης Κλινάκης είπε...

Το link της συνομιλίας?

Δημοτική Πρωτοβουλία ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ είπε...

Για λόγους δεοντολογίας, δεν μπορούμε να αναμεταδώσουμε προϊόν υποκλοπής. Απευθυνθείτε στον κ. Κόνσουλα

"ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΘΑΡΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ" είπε...

Με έκπληξη και απορία, διαβάσαμε την ανακοίνωση της Δημοτικής Παράταξης «Στάση Βύρωνα», η οποία αναρτήθηκε στο επίσημο ιστολόγιο της και η οποία αναφέρεται σε δήθεν ενέργεια υποψηφίου μας.
Για το θέμα από την παράταξη μας ανακοινώνονται τα εξής:

1. Ουδέποτε υποψήφιος μας, ανάρτησε οποιαδήποτε ηχογραφημένη συνομιλία.
2. Η γνησιότητα της οποιασδήποτε συνομιλίας, ασφαλώς είναι υπόθεση αστυνομικών ή άλλων οργάνων και βεβαίως όχι του καθενός από εμάς.
3. Η σπουδή και η βιασύνη για την έκδοση της ανακοίνωσης από την Δημοτική Παράταξη «Στάση Βύρωνα», μας βάζει σε υποψίες μήπως τα όσα ακούγονται στην εν λόγω συνομιλία είναι αληθινά.
4. Οπωσδήποτε προκαλεί απορία το γεγονός ότι η ανάρτηση της συγκεκριμένης συνομιλίας έγινε την ημέρα της κεντρικής μας προεκλογικής μας συγκέντρωσης.
5. Είναι αναμφίβολο, ότι αυτός που υποκλέπτεται είναι ο επικεφαλής της Παράταξης μας και Υποψήφιος Δήμαρχος Βύρωνα κ. Παναγιώτης Κόνσουλας.
6. Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι, αύριο το πρωί θα επισκεφθούμε τον Εισαγγελέα για την διερεύνηση του συμβάντος.
7. Εκείνο το οποίο θα πρέπει να αναρωτηθούν όλοι οι πολίτες, είναι, ποιος ωφελείται και ποιος βλάπτεται από την ανάρτηση αυτή και τελικώς ποιους σκοπούς εξυπηρετεί.
8. Ποια είναι η άποψη της κυρίας που ακούγεται στην εν λόγω συνομιλία;

Το λόγο πλέον έχει η Ελληνική Δικαιοσύνη.

Καλούμε όμως τους πολίτες, να είναι υποψιασμένοι και να μην πείθονται από πρόχειρες και βιαστικές ανακοινώσεις.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΟΥΛΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος ΕΣΗΕΑ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
"ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ"

Ανώνυμος είπε...

H εν λόγω υποκλαπείσα συνομιλία έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του κ. Ανδρέα Λεκατσά στο Facebook και επίσης σε blog στο ιντερνετ, στο οποίο ο κ. Λεκατσάς αρθρογραφεί. Ο κ. Λεκατσάς είναι υποψήφιος με το συνδυασμό Κόνσουλα και στενός του συνεργάτης. Τα συμπεράσματα δικά σας για τα όσα αναφέρει ο κ. Πουλάκης. Η Δικαιοσύνη πλέον έχει το λόγο και οι πολίτες την Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό μάλιστα λέγεται ηθικός υποψήφιος με @@.
Δεν είναι μόνο υποκλοπέας, δεν είναι απλά πλαστογράφος, είναι και θρασύδειλος. Ούτε καν το θάρρος δεν έχει να πει "Για να γίνω Δήμαρχος θα κατέγραφα και το μπαμπά μου"
Μέχρι και οι ερωτήσεις που κάνει φαίνονται ότι είναι "στημένες" και μας λέει ότι "ΥΠΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟΝ ΚΟΝΣΟΥΛΑ" που το μόνο που έκανε ήταν να κάνει τον ανακριτή.
Έλεος Κόνσουλες, Λεκατσάδες και Πουλάκηδες, στο καλό να πάτε ο Βύρωνας δεν χρειάζεται "Ηθικά στοιχεία" σαν και σας.

Ανώνυμος είπε...

Είναι φανερό ότι οι "Αριστεροί" του Βύρωνα, που θέλουν να λέγονται και μη δογματικοί, έχουν αποφασίσει προ πολλού - από πότε άραγε; - να γίνουν δεκανίκια του Χαρδαλιά.
Με γεια τους με χαρά τους
Υ.Γ: Αλήθεια, αυτή η Σαρίδου, είναι η ίδια που εμφανίζεται μέλος της Στάσης Βύρωνα και τυγχάνει - όλως τυχαίως, βεβαίως βεβαίως - Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Πνευματικού Κέντρου ...
Μπράβο συντρόφια

Βασίλης Πουλάκης είπε...

Ντροπή στόν ανώνυμο λασπολόγο-υβριστή που μιλάει περί της ηθικής μου...Κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του και εκτοξεύει λάσπη!
Αν έχει την ανδρεία ας γράψει ότι πιστεύει αλλά ενυπόγραφα.
Ντροπή να ισοπεδώνουμε τα πάντα στο βωμό της όποιας ιδιοτέλειας.
Βασίλης Πουλάκης
Δημοσιογράφος ΕΣΗΕΑ

antikeri είπε...

Ο κ. Πουλάκης αναφερόμενος σε ανώνυμο προφανώς δεν αναφέρεται σε εμένα που στο σχόλιό μου αναφέρθηκα στον κ. Λεκατσά. Μήπως γιατί λέω αλήθεια; Ντροπή! Θα ήθελα επίσης να θυμίσω σε όσους δεν το γνωρίζουν ότι η παράνομη ηχογράφηση ιδιωτικής συνομιλίας από ενα εκ των δύο συνομιλούντων αποτελεί κακούργημα που τιμωρείται με κάθειρξη 10 ετών. Επιβαρυντική επίσης είναι και η περίπτωση της παραποιήσεως της συνομιλίας με συρραφή αποσπασμάτων ώστε να διαστρεβλώνεται το νόημα. Επίσης παράνομη είναι η χρήση μέσω της ανάρτησης του ηχογραφημένου υλικού στο ιντερνετ.Αλλά αυτά θα τα βρει ο εισαγγελέας και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Και τότε όλοι οι εμπλεκόμενοι θα βρεθούν φυλακή, κ. Πουλάκη! Όποιοι και αν είναι αυτοί.
Ως προς το πολιτικό κομμάτι της κουβέντας αντί να ασχολούμαστε με τα μεγάλα προβλήματα που έχει ο Βύρωνας αναγκαστήκαμε να ασχολούμαστε με κακουργήματα είτε πραγματικά είτε "μαϊμου". Σε αυτούς που η πολιτική ζωή είναι αγώνας για την εξουσία με ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ χρειάζεται μια πολιτική απάντηση την Κυριακή. Πρέπει το ηθικό απόστημα να σπάσει επιτέλους για να ασχοληθούμε και λίγο με την ουσία!

Βασίλης Πουλάκης είπε...

Το σχολιο μου αναφερόταν στόν "ανώνυμο" που ανάρτησε σχόλιο την 12.44 μ.μ...
Ως προς το γεγονός που καταγγέλθηκε με ανακοίνωση της "ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ",έχει εκδοθεί σχετική ανακοίνωση από την παράταξη μας.
Βασίλης Πουλάκης
Δημοσιογράφος ΕΣΗΕΑ
Εκπρόσωπος Τύπου
"ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ"

Δημοτική Πρωτοβουλία ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ είπε...

Μην εμπλέκετε τη Στάση Βύρωνα στις δικές σας ανομίες και πολιτικές - εκλογικές τακτικές.
Για το θέμα του Πνευματικού Κέντρου σας παραπέμπουμε στην από 12-10-10 ανακοίνωσή της (http://stasivyrona.blogspot.com/2010/10/blog-post_12.html)
και για τη θέση της στο δεύτερο γύρο των εκλογών στην από 10-11-10 ανακοίνωσή της (http://stasivyrona.blogspot.com/2010/11/blog-post_11.html)

antikeri είπε...

Νομίζω αγαπητοί της Στάσης Βύρωνα ότι πράγματι ο κ. Κόνσουλας σας εμπλέκει, είτε το θέλετε είτε όχι. Η τακτική των ίσων αποστάσεων σε θέματα ηθικής εξομοιώνει το θύμα με το θύτη. Ως προς την ψήφο της Κυριακής καθένας ας κρίνει με βάση τη συνείδησή του. Προέχουν τα προβλήματα του Βύρωνα και ο τρόπος με τον οποίο θα τα λύσουμε. Χωρίς φανατισμούς, υποκλοπές και άλλες ανοησίες.

antikeri είπε...

Ως προς την ανακοίνωση δε του κ. Πουλάκη ότι ....υποκλέπτεται ο κ. Κόνσουλας (!!) στην εν λόγω συνομιλία και όχι η "κυρία" στην οποία αναφέρεται ειρωνικά περιορίζομαι απλά να πω ότι και λίγη ντροπή δεν βλάπτει!

Ανώνυμος είπε...

Τα περι ανομιών αφορούν στελέχη της Στάσης Βύρωνα που εργάζονται στο Πνευματικό Κέντρο και παίρνουν διπλούς μισθούς και μάλιστα "μαύρα"!
Πρόκειται για γιαλαντζί αριστερούς ή αριστερούς του Κολωνακίου...
Ή αριστερούς που στηρίζουν το καθεστώς Χαρδαλιά!

Δημοτική Πρωτοβουλία ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ είπε...

Δεν πρόκειται για πολιτική ίσων αποστάσεων. 'Ο,τι ήταν να πούμε για την πολιτεία Χαρδαλιά και την πολιτική Κόνσουλα, το είπαμε ξεκάθαρα, ανοιχτα και δημόσια όλη την τετραετία της δράσης μας και το επαναβεβαιώσαμε στην Γενική μας Συνέλευση της Τετάρτης 10-11-10 (γιατί έτσι εμείς λειτουργούμε και όχι με κάποιο κονγκλάβιο...). Τίποτα το κοινό δεν μας συνδέει με κανέναν από τους δύο.

antikeri είπε...

Ήδη ο κ. Κόνσουλας στέλνει με sms (με αποστολέα vironas) μήνυμα σχετικά με το που μπορεί κανείς να βρει την υποκλοπή!! Η πράξη αυτή πέραν των ποινικών ευθυνών του δείχνει και το πολιτικό ήθος του ανδρός!

Ανώνυμος είπε...

ti zori travas re antikeri?Eisai kai si toy Xardalia kai trws apo ta mavra?Kane kamia alli douleia na iremiseis...

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά μην κουράζεστε

όσοι δεν πάτε στην κάλπη για να ψηφίσετε τον μέντορα σας (Χαρδαλιά), μπορείτε και μετά την Δευτέρα να καταγγέλετε τον Κόνσουλα

Μετά μπορείτε να το παίζετε και αριστεροί, ενίοτε ...

Για την ταμπακιέρα όμως θα μιλήσει κανείς;
Γίνεται πάρτι στο Πνευματικό Κέντρο ναί ή όχι;

Τι με νιάζει εμένα ποιός το ανέβασε το ηχητικό και που το βρήκε
Λέει αλήθειες;
Λέει
Η κυρία Σαρίδου είναι μέλος σας; υπέγραψε την επιτροπή στήριξης;
Οπότε, πάρτε θέση γι αυτό και αφήστε τα υπόλοιπα περί υποκλοπής και τέτοια
Υ.Γ: Α, αυτόν τον Μπάμπη τον γνωρίζετε;

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως θα ψηφίσω πάλι ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ!!!!
ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ !!!

Ανώνυμος είπε...

Re antikeri den mas eipes ti leei to hxhtiko?Ti leei ayti poy milaei?Pes mas re diakinouse mavro xrima o Xardalias?

Ανώνυμος είπε...

Και δεν μου λες ρε συνώνυμε ανώνυμε, προστάτης της ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ θεωρείς ότι είσαι;;;
Ο ΑΥΡΙΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΑΝΑΒΙΩΣΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΦΤΙΣΕ !!!

Ανώνυμος είπε...

Όσο κι αν συνεχίζετε τους εκβιασμούς και τα ψευτοδιλλήματα, η Στάση Βύρωνα δεν "μασάει".

"Κατά την προεκλογική περίοδο, παρακολουθήσαμε έναν απίστευτο και προκλητικό «χαρτοπόλεμο» πολλών χιλιάδων ευρώ, μεταξύ των κκ. Χαρδαλιά και Κόνσουλα, που μετέθεσε την συζήτηση «επί προσωπικού», παραμερίζοντας τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου μας. "

"Η παράταξή μας συμμετείχε στην εκλογική μάχη με ευπρέπεια, προβάλλοντας τα προβλήματα του Βύρωνα σε συνάρτηση με το σχέδιο «Καλλικράτης», καθώς και τα προβλήματα που δημιουργεί σήμερα στην ελληνική κοινωνία η οικονομική κρίση από την επιβολή του μνημονίου.

"Η επόμενη μέρα θα βρει τους ήδη υπερχρεωμένους Δήμους, με λιγότερο προσωπικό και με μειωμένο προϋπολογισμό. Στα ήδη πιεστικά προβλήματα που προβλέπεται να οξυνθούν λόγω μνημονίου, η απάντησή μας είναι η κοινωνική αλληλεγγύη και η συμμετοχή στους κοινωνικούς αγώνες."


"Σε ότι αφορά τέλος τον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών στην πόλη μας, η άποψή μας είναι καθαρή: δεν έχουμε λόγο να στηρίξουμε κανέναν από τους δύο διεκδικητές του Δήμου και δεν θεωρούμε ότι έχουμε δικαίωμα να υποδείξουμε στους ψηφοφόρους μας τι θα ψηφίσουν."
( ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ )

Γι αυτό και εγώ θα ρίξω μαύρο και στους δύο.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχουν πλάκα να μας τη βγαίνουν και από τα αριστερά και οι δυό τους....

Ανώνυμος είπε...

Πως τον λέγαν τον πράσινο μακαρίτη τον διοικητή του ΟΤΕ με τις υποκλοπές;;;
Πήραν καλά μαθήματα απ' αυτόν...
Αμ οι άλλοι.....
ΡΕ ΦΟΥΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!

antikeri είπε...

Στους σχολιαστές που λασπολογούν αναφερόμενοι σε μένα το μόνο που έχω να πω είναι ότι η λάσπη απλώς τους επιστρέφεται. Χαρακτηρίζει δε αυτούς που τους βάζουν να μιλήσουν με τον τρόπο αυτό! Συγχαρητήρια!

ΚΟΣΜΑΣ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ είπε...

Ανεξάρτητα από το ηθικό και ενδεχομένως ποινικό ζήτημα που προκύπτει από την πιθανή υποκλοπή της συνομιλίας είναι φανερό ότι το περιεχόμενο της συνομιλίας όσο κουτσουρεμένο και να είναι , επιβεβαιώνει την άποψη ότι , στο Πνευματικό Κέντρο υπάρχει καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας και διασπάθισης δημόσιου χρήματος. Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το βασικό ζήτημα και κάθε άλλη προσπάθεια μετατόπισης ευθυνών περί του τρόπου της αποκάλυψης των στοιχείων δείχνει αδικαιολόγητο; πανικό και ενέχει τον κίνδυνο της κατηγορίας ενός ευρύτερου πολιτικού χώρου για συγκάλυψη οικονομικού σκανδάλου.
Ο λαός στενάζει από την κυβερνητική πολιτική , το μνημόνιο και την τρόικα και στο Βύρωνα οι διάφοροι “ μπάμπηδες” οι “δουλευταράδες” κάνουνε πάρτυ εδώ και κάμποσα χρόνια. Και όλοι εμείς οι αριστεροί , οι επαναστάτες , οι προοδευτικοί δημοκράτες κάνουμε ότι δεν ακούσαμε ποτέ τίποτα.
Δεν άκουσε κανείς μας τίποτα για το Πνευματικό Κέντρο , τίποτα για τον αθλητικό οργανισμό , τίποτα για την παράνομη λειτουργία της Δημοτικής Επιχείρησης εδώ και δύο χρόνια , τίποτα για το που πάνε τα κέρδη της Δημοτικής Επιχείρησης την τελευταία διετία , τίποτα για μαύρη εργασία στο Δήμο , τίποτα για ψεύτικες υπερωρίες , τίποτα για “λογιστικά” παραποιημένους ισολογισμούς , τίποτα για τον τρόπο δημοπράτησης και εκτέλεσης τεχνικών έργων από την Τεχνική υπηρεσία , τίποτα για “αμαρτωλή” σχέση της τεχνικής υπηρεσίας με την οικονομική υπηρεσία του Δήμου όπως αναφέρουν σε πρόσφατη έκθεση οι ορκωτοί λογιστές στο Δήμο και γενικά δεν ακούμε και δεν θέλουμε να μάθουμε τίποτα γιατί δεν θέλουμε πραγματικά να αλλάξουμε τίποτα.
Δικαιολογημένα πλέον οι συμπολίτες μας , αποστρέφονται τα πολιτικά σχήματα της πόλης στέλνοντας την αποχή από τις εκλογές κοντά στο 50% αφού όλοι εμείς που σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό βρεθήκαμε στα δημόσια πράγματα της πόλης κάνουμε ότι είναι δυνατό για να δικαιώσουμε την κορυφαία αλαζονική δήλωση των τελευταίων ετών « όλοι μαζί τα φάγαμε »
Και κλείνοντας , αλήθεια εάν στη θέση του Πνευματικού Κέντρου που όπως παρουσιάζεται πραγματοποιούνταν εκτεταμένη φοροδιαφυγή και διαδρομές μαύρου χρήματος τόσο του ίδιου όσο και των συνεργατών-καλλιτεχνών ήταν μία τυχαία ιδιωτική επιχείρηση η θέση της Πρωτοβουλίας θα ήταν η ίδια ;



Κοσμάς Τσιάκαλος

antikeri είπε...

Το βασικό ζήτημα κ. Τσιάκαλε είναι ότι τα προβλήματα της πόλης πρέπει να συζητούνται με υπευθυνότητα και σοβαρότητα και όχι με αφορμή υποκλοπές, πιθανώς παραποιημένες, που είναι παντεντάτα κακουργήματα και όχι "ενδεχομένως" ή "ίσως", όπως αναφέρατε. Γιατί διαφορετικά αν δικαιολογούμε τις μεθόδους αυτές τότε στην ίδια λογική πρέπει να δικαιολογούμε και μεθόδους βασανιστηρίων για την απόσπαση της "αλήθειας" που κάνουν κάποιοι πέραν του Ατλαντικού κλπ κλπ. Συνεπώς αντί να κατηγορούμε για...πανικό όσους αντιδρούν σε αυτές τις μεθοδεύσεις ας πάρουμε αυτή τη θλιβερή ιστορία ως αφορμή για να μιλήσουμε για τα προβλήματα της πόλης μας. Απομονώνοντας τις εισαγγελικές λογικές και ασκώντας σκληρή κριτική αλλά με νηφαλιότητα και σοβαρότητα. Προσωπικά θα περιμένω με πολύ ενδιαφέρον το πόρισμα των αρχών για το Πνευματικό χωρίς να αρκούμαι στις κραυγές παραταξιακών εφημερίδων και σε υποκλαπείσες "συνομιλίες" που είναι εμφανώς μονταρισμένες προκειμένου να μοιράσω ευθύνες. Διαφορετικά γινόμαστε και μεις τμήματα της "ζούγκλας" στην οποία ορισμένοι θέλουν να μας τοποθετήσουν.

Ανώνυμος είπε...

ειναι αποριας αξιον πως καποιοι συμπολιτες μας ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ το δεντρο, και ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ. Στην προκειμενη περιπτωση η υποκλοπη είναι ΠΤΑΙΣΜΑ μπροστα στη διασπαθιση και στο "παντελονιασμα" δημόσιου χρήματος μετά την αποφορολογηση των εισιτηρίων του ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΥΡΩΝΑ, οπως ολοι ακουσαμε οτι γινεται.
Ειναι αληθεια αποριας αξιον ισως και ΛΥΠΗΡΟ θα λεγαμε για πολιτικες παραταξεις οπως η ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ που εχουν τη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ σημαια τους και πρωτοι εκεινοι με τον κ. Σταθοπουλο κατηγγειλαν τετοια φαινομενα, τωρα να κρατουν τετοια σταση και να αφηνουν την ουσια του θεματος δηλ. τη "ΡΕΜΟΥΛΑ" που γινεται στο ΠΝ. ΚΕΝΤΡΟ ΒΥΡΩΝΑ εδω και 25 χρονια κατα δηλωση της υπευθυνης διυθυντριας στο απυροβλητο. Ισως επειδη η παραπανω κυρια προερχεται απο το χωρο?
Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ συντροφοι μας αγγιζει ολους.
Επειτα στο Δημο γινονται και αλλες παρανομιες που εχουν καταγγελθει εδω και καιρο και απο το Σωματείο των Εργαζομενων κ οχι μονον,οπως:
- Ανασφαλιστοι εργαζομενοι στο Νεκροταφειο , στο Θεατρο Βραχων, στους παιδικους σταθμους.
- Υπερωριες πλασματικες σε ημετερους
- Χηρευουν θεσεις διευθυντων και τμημ/ρχων και δεν καλυπτονται
- Δανεια με εγγυηση την τακτικη επιχορηγηση
- Γινονται ασφαλτοστρωσεις με λεφτα της Νομαρχιας για ΑΜΕΑ
- γινονταιγεφυρες που κοστιζουν στο βυρωνιωτικο λαο 1.000.000 ΕΥΡΩ και στα 50 μετρα υπαρχουν υπογειες διαβασεις
- δΗΜΟΠΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΜΕ 5.500 Ε/Τ.Μ. σε δικο μας οικοπεδο
-Πεταμενα χρηματα του Βυρωνιωτικου λαου σε πολυχλιδη εντυπα για τα οποια δεν γνωριζουμε απο που προερχονται τα χρηματα
-Εγκαινιαζονται κολυμβητηρια σε ξενες εκτασεις
- Το Νομικο προσωπο δεν ελεγχεται απο τον Επιτροπο παρα μονο η Κεντρικη Διοικηση
και αλλα πολλα που κατα καιρους διαβαζουμε στις τοπικες εφημεριδες, οπως για παραδειγμα στις ΔΙΑΔΡΟΜΕς ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 10 ΣΕΛ. 10 , ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε κ. Μικρασιάτη για την αναπαραγωγή των άρθρων του Δημοτικού Αντιλόγου. Και εις ανώτερα..ή μάλλον και εις αυριανικότερα!

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είναι ο αντίπαλός σας κύριοι;;;
Η Στάση Βύρωνα, που σε τελευταία ανάλυση πρώτη ανέδιξε το θέμα για το Πνευματικό Κέντρο, κατέθεσε προτάσεις και έχει θέσεις, ή κάποιοι άλλοι;;;
Όσο κι αν υπάρχουν ευθύνες υπαλλήλων, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ;;;
Όταν η υπόθεση βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, το θέμα δεν γίνεται ζήτημα προεκλογικής εκμετάλευσης;;;
ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ...

Ανώνυμος είπε...

Νομίζουν ότι χρησιμοποιώντας κασέτες και υποκλοπές θα μας πείσουν να ψηφίσουμε Κόνσουλα!!!. Μαύρο σε ΟΛΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

Αφού τον εξαπάτησαν τον κ. Κόνσουλα, τότε ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ; ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΣΤΟΝ ΛΕΚΑΤΣΑ;
ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΣΕ BIG BROTHER!!!

Ανώνυμος είπε...

ΒΟΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ:ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ;ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ;ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ;Η ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΠΡΩΤΗ;

Ανώνυμος είπε...

συντροφοι,
φαινεται οτι το παρελθον δεν σας αφηνει οσο κι αν θελετε και να λεγεστε "ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ" να δειτε την αληθεια , διοτι το αιμα που κυλαει στις φλεβες σας οσο και να προσπαθειτε να το αλλοιωσετε με διαφορες "εσανς" και κουλτουριαρικες εκφρασεις δεν μπορει να ξεφυγει απο το αγκυλωμενο παρελθον σας και τη ΜΗΤΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕ, δηλ. το παλαι ποτε ΣΑΚΕ και το σταλινικου τυπου κομμουνιςστικο κομμα Ελλαδας.
Μου θυμιζετε το μεγα εγκλημα που εκανε το ΚΚΕ το '46 με την ΑΠΟΧΗ , που εστειλε τους μισους Ελληνες στα Μακρονησια και τους αλλους μισους στο βουνο, την Πολωνια και την Ρωσσια, μου θυμιζει επισης το "ΤΙ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΤΙ ΠΑΠΑΓΟΣ", "ΤΙ ΜΠΡΟΚΟΛΑ ΤΙ ΛΑΧΑΝΑ" .
Στις δημοτικες εκλογες σύντροφοι σεν ψηφιζουμε ιδεολογικα , ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ και δεν μπορει επι 8 χρονια να βομβαρδιζετε το λαο του Βυρωνα με πολιτικες καταγγελιες για ανομιες παρανομιες και κακοδιαχειρησεις του νυν Δημαρχου και τωρα να την κανετε με ελαφρα πηδημητακια.
Αυτη δεν ειναι αγωνιστικη θεση ειναι λιποταξια.
Αλλωστε εαν ειχατε διαβασει αρχαιους Ελληνες θα ξερατε οτι στη ζωη υπαρχει "ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ" . Αλλα μαλλον η επιδοση σας στα γραμματα ξεκινησε απο την ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ.

ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ.

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Μικρασιάτη, η λέξη σύντροφος είναι πολύ βαριά ακόμα και για να την προφέρεις.
Συμβουλές, εκβιασμούς και ποδηγετήσεις τέτοιου τύπου, η Στάση Βύρωνα τα μέλη, οι φίλοι της και οι ψηφοφόροι της δεν πρόκειται να δεχτούν.
Υ.Γ. Πρόσεχε, γιατί σιγά-σιγά αποκαλύπτεται η ταυτότητά σου....

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρα τα λες Μικρασιατη
Αναρωτιεμαι μονο τι μου προτεινεις να ψηφισω?
Χαρδαλια που ειχε παραλληλη διαχειριση οπως εκανε πριν κι ο Ρογκακος και ο Νικολαιδης και οπως γινεται παντου μια και δεν μπορεις με το δημοσιο λογιστικο να διοργανωσεις ενα φεστιβαλ που απαιτει ευελιξια η να ψηφισω Κονσουλα που υποκλεπτει μια συνομιλια, κανει συραφες οπως τον βολευει, τη δινει στο χρυσαυγιτη που εχει στο ψηφοδελτιο του και λειτουργει τη ¨ντουντουκα¨, τον γνωστο ¨κυριο" Λεκατσα, τη βγαζει στο facebook και γενικα στο Ιντερνετ Youtube κλπ και επειδη ειναι τολμηρος και αφοβος δηλωνει πως δεν εχει καμια σχεση?
Σε παρακαλω γινε πιο σαφης και πες μου ποιον να ψηφισω?

Ανώνυμος είπε...

Κι αν επιμένει πως δεν έχει καμιά σχέση με την ηχογράφηση ο Κος Κόνσουλας σας θυμίζω πως το δήλωσε στην εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου, ότι έχει ηχογραφήσει τη διευθύντρια του Πνευματικού Κέντρου

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δε θα ψηφίσεις Κόνσουλα και Χαρδαλιά αλλά η αδιαφάνεια στο Πνευματικό Κέντρο και γενικά στο Δήμο Βύρωνα δεν έχει να κάνει με το τι θα ψηφίσεις.Το πρόβλημα είναι ότι για εσένα και πολλούς άλλους δεν υπάρχει κανένα ζήτημα. Ολα είναι προβοκάτσια και αυριανισμός. Στρουθοκαμιλισμός δηλαδή. Οσο αφορά δε για το γεγονός ότι ένα οικονομικό σκάνδαλο με ξεκάθαρες πολιτικές διαστάσεις θέλετε να το μετατρέψετε σε άδικες επιθέσεις εναντίον εργαζομένων ε αυτό παραπάει.Παίζετε το παιχνίδι του Χαρδαλιά κύριοι που καθώς πέφτει παρασύρει μαζί του όποιον βρει στην προσπάθειά του να βρει συμμάχους.Μαύρο δαγκωτό λοιπόν αύριο σε Κόνσουλα και Χαρδαλιά και μαύρο δαγκωτό στο Μπάμπη και τις παρέες του.

Ανώνυμος είπε...

Πάρτε το χαμπαρι, ο Χαρδαλιάς ψάχνει συνένοχους και εσείς προσφέρεστε οικιοθελώς.Αυτοκριτική , συγνώμη και όλα στο φως.

Ανώνυμος είπε...

Για να σταματήσει η σπέκουλα, αντιγράφω από άλλους (γιατί προφανώς δεν διαβάζετε αλλά βγάζετε τη χολή σας...):
1)Όσο κι αν υπάρχουν ευθύνες υπαλλήλων, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ;;;
Όταν η υπόθεση βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, το θέμα δεν γίνεται ζήτημα προεκλογικής εκμετάλευσης;;; (ΑΝΩΝΥΜΟΣ)
2) Για το θέμα του Πνευματικού Κέντρου σας παραπέμπουμε στην από 12-10-10 ανακοίνωσή της (http://stasivyrona.blogspot.com/2010/10/blog-post_12.html)
και για τη θέση της στο δεύτερο γύρο των εκλογών στην από 10-11-10 ανακοίνωσή της (http://stasivyrona.blogspot.com/2010/11/blog-post_11.html)
(ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ)
Την επαύριο των εκλογών όλοι με τη Στάση Βύρωνα θα τα βάζουν γιατί δεν έβγαλαν τον έναν ή τον άλλον....
Αλλά...
3)'Ο,τι ήταν να πούμε για την πολιτεία Χαρδαλιά και την πολιτική Κόνσουλα, το είπαμε ξεκάθαρα, ανοιχτα και δημόσια όλη την τετραετία της δράσης μας και το επαναβεβαιώσαμε στην Γενική μας Συνέλευση της Τετάρτης 10-11-10 (γιατί έτσι εμείς λειτουργούμε και όχι με κάποιο κονγκλάβιο...). Τίποτα το κοινό δεν μας συνδέει με κανέναν από τους δύο.
(ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ)

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΤΟΜΠΡΑΣ λεγονταν ο περιβόητος μακαρίτης πράσινος διοικητής του ΟΤΕ με τις υποκλοπές και ΑΥΡΙΑΝΗ ο μέντοράς του.
Κάποιοι και σήμερα εξακολουθούν να παίρνουν μαθήματα και να ψάχνουν συνενόχους...
Σαν την αλεπού με την κομμένη ουρά στο μύθο του Αισώπου....
Συμφωνώ με τον παραπάνω για τα αποσπάσματά του

Ανώνυμος είπε...

Συντρόφια
ή στραβά αρμενίζετε ή στραβός είναι ο γιαλός.
Τα μπλέξατε όλα.
1. Ποιός ο λόγος να βγειτε πρώτοι απ' όλους εσείς και να καταγγείλετε την "υποκλοπή και ψηφοθηρία";
Ούτε ο Χαρδαλιάς δεν το τόλμησε ...
2. Ναι, βγάλατε ανακοίνωση για το Πνευματικό και μετά δύο 24ωρα την κατεβάσατε. Γιατί;
3. Υπάρχει ή όχι σκάνδαλο στο Πνευματικό Κέντρο; Τι πάει να πει "έτσι γινόταν 25 χρόνια"; Τι μπερδεύετε τους πρώην Δημάρχους της Αριστεράς; Το κάνει και ο Χαρδαλιάς ...
4. Ωραία μας τα λέτε για την "παράλληλη διαχείριση". Εύγε για Παράταξη της Αριστεράς
5. Μήπως γνωρίζετε με ποιόν τρόπο, ο γειτονικός Δήμος Υμηττού έκανε και κάνει το Φεστιβάλ; Ασφαλώς και διαφορετικά ...
6. Υπάρχουν ναι ή όχι φοροδιαφυγή, εισφοροδιαφυγή, διπλά βιβλία, ο "Μπάμπης ο φυσικομαθηματικός = λογιστής της κ. Σαρίδου", κομπίνα με τους καλλιτέχνες, παράνομες επιχορηγήσεις αθλητικών σωματείων;
7. Ο Δήμαρχος είναι διαχειριστής του λογαριασμού που έχει ανοιχθεί στο όνομα του Πνευματικού Κέντρου, ή λογαριασμός αναφέρεται προσωπικά στον ίδιο;
8. Την Κυριακή, 14 Νοέμβρη, έχετε κάθε δικαίωμα να απέχετε, να ρίξετε λευκό, άκυρο, να ψηφίσετε ότι θέλετε - ακόμη και τον Χαρδαλιά - να καταψηφίσετε τον Κόνσουλα κ.λπ. Δεν έχετε όμως το δικαίωμα να εθελετυφλείτε και να στρουθακαμηλίζεται.
9. Τα υπόλοιπα θα τα βρει η ιστορία. ό[πως και τα προηγούμενα Ιστορικά λάθη της Αριστεράς στην Ελλάδα

Ανώνυμος είπε...

Oι κ.κ. "δεν ξέρω τίποτα" και "με εξαπατήσαν" (Πουλάκης και Κόνσουλας),
ανέβασαν το "ανύπαρκτο", όπως είπαν στην αρχή, προϊόν υποκλοπής στο facebook του "θέλω να γίνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου" απειλώντας και με μηνύσεις!!!
ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΑΜΑΣΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ;;;
ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΥΠΟΚΛΟΠΗ!!!
ΡΕ ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ο "Μικρασιάτης" γίνεται τώρα και ανώνυμος....
ξαναδιάβασε τις παραπάνω απαντήσεις Κε"προστάτη" "αμόλυντε" και"άφθαρτε"
Όσο κι αν υπάρχουν ευθύνες υπαλλήλων, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ;;;
Όταν η υπόθεση βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, το θέμα δεν γίνεται ζήτημα προεκλογικής εκμετάλευσης;;;

Ανώνυμος είπε...

Καλά, δεν υπάρχει κανένας από την παράταξη του Κόνσουλα να τον συμμαζέψει;;;
Να του πει ότι ανοίγει το λάκο το δικό του και της παράταξής του;;;
Όλοι στη γραμμή Πουλάκη;;;;
Εσύ Αλέξη που είσαι και νομικός ΤΙ ΛΕΣ;;;
Όλοι λοιπόν γίνονται συνένοχοι!!!

Ανώνυμος είπε...

εχεις δικιο αγαπητε φιλε της "ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ",
Η ΛΕΞΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ειναι πολυ βαρια για να τη σηκωσετε στους ωμους σας. Αλλωστε η ιστορια σας εχει αποδειξει με τι στοργη και συντροφικοτητα στειλατε
ενα ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ στο αποσπασμα, εναν ΠΛΟΥΜΠΙΔΗ στα νυχια της ασφαλειας,
το προσωνυμιο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ INTELIGENT SERVICE στον ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ τον ΑΡΗ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ να κυνηγαει στην ΗΠΕΙΡΟ τον ΖΕΡΒΑ ενω γινοταν η μαχη της Αθηνας, τις εκκαθαρισεις 5000 συντροφων στην Τασκενδη απο το μακαριτη ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ, αλλα και ερχομενοι σε προσφατα γεγονοτα, μεχρι προτινος αποκαλουσες συντροφο τον Αλαβανο, Κουβελη, Ψαριανο και τωρα τους υβριζεις νομιζοντας οτι μενοντας μεσα στο μαντρι της κομματικης νομενκλατουρας θεωρεις και συ και ο φορεας που υποστηριζεις οτι θα επωφεληθεις απο το γενικο μπαχαλο που υπαρχει στους αλλους πολιτικους σχηματισμους και την ιδεολογικη θολουρα στη χωρα μας, προβαλλοντας μια αναεωτικη αριστερα που στην ουσια ειναι ιδια στη σκεψη και στην πρακτικη με τη σταλινικη αριστερα .
Οσον αφορα για το προκειμενο, η ανοχη σε σκανδαλο τοσα χρονια και επι δυο διαφορετικες διοικησεις, πρεπει να σε βαλει σε σκεψεις ,γιατι η συγκεκριμενη ομοϊδεατισα σας, η αναγκαζοταν να κλεινει τα ματια στην παρανομια που γινοταν η να συμμετειχε, η να την ειχαν πεισει οτι δεν υπαρχει κινδυνος και δεν το ειχε αξιολογησει ως σοβαρο.
Αλλωστε θα θελαμε να μας πειτε που αναφεροταν ο υποψηφιος δημοτικος συμβουλος και πρωην υποψηφιος δημαρχος της παραταξης σας Κ. Σταθοπουλος σε ενα αρθρο του "για την απαξιωση της πολιτικης και των πολιτικων" που αναφερει επι λεξη "ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ σε ΟΣΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟ ΜΕΛΙ" και καταγγελει το σημερινο δημαρχο οτι οταν μπαινουν τετοια θεματα στο δημοτικο συμβουλιο ο δημαρχος αφοριζει τους καταγγελοντες οτι ποινικοποιουν την πολιτικη ζωη του τοπου.
Αλλωστε εαν επεμβει εισαγγελεας ειναι αυτονοητο οτι:
- οι αποσφραγισεις εισιτηριων (γνωστη κομπινα που γινεται απο αθλητικους συλλογους με την εκδοση κουπονιων και προσκλησεων) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
- οι τριαντα "ΜΑΥΡΟΙ" που δουλευαν στο θεατρο βραχων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
- οι επιχορηγησεις προς τον Αθηναικο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
- τα βιβλια που πνιγηκαν σε μια κουταλια νερο και εξαφανισθηκαν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
αλλα ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΡΟΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
Υ.Γ. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Γινεσαι αστειος οταν τη μια υπογράφεις σαν "Μικρασιάτης" και την άλλη σαν ανώνυμος Κε προστάτη, άφθαρτε και αμόλυντε ....
ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΩΘΕΙ!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:
Όσο κι αν υπάρχουν ευθύνες υπαλλήλων, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ;;;
Όταν η υπόθεση βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, το θέμα δεν γίνεται ζήτημα προεκλογικής εκμετάλευσης;;;

Υ.Γ. Σου υπενθυμίζω ότι αποκαλύπτεται η ταυτότητά σου....

Ανώνυμος είπε...

Πόσο δίκιο έχει η Στάση Βύρωνα όταν λέει "Η ενέργεια αυτή δηλητηριάζει τον προεκλογικό αγώνα και την πολιτική ζωή του Δήμου μας" και ότι "Όσον δε αφορά την ουσία, φαίνεται δεν ασχολείται σοβαρά με τη διαφάνεια , αλλά τη χρησιμοποιεί ως άλλοθι ψηφοθηρίας. "
ΡΕ ΦΟΥΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ !!!!!

Βασίλης Πουλάκης είπε...

Ξαναλέω όποιος έχει κάτι μαζί μου να βγεί επωνύμως να το καταγγείλει...
Επιτέλους όχι άλλη λάσπη πρός το πρόσωπο μου και μάλιστα ανώνυμα!
Έλεος.Τόση ανανδρεία σε τούτη την πόλη;
Θα πρέπει να ντρέπεστε κύριε/οι ανώνυμε/οι με τη συμπεριφορά σας...
Βασίλης Πουλάκης
Δημοσιογράφος ΕΣΗΕΑ
Εκπρόσωπος Τύπου
"Βύρωνας-Καθαρή Επιλογή"

Ανώνυμος είπε...

Για το σχόλιο 7.10 μμ 13/11/10 θα απαντήσει κανείς ή περιμένετε να κάνετε Ολομέλεια;

Ανώνυμος είπε...

Το αν έχει κύριε συμβουλάτορα του κύριου Κόνσουλα, να το βρείτε στην ανακοίνωσή σας που αρνείστο το έγκλημα της υποκλοπής . Το ποιόν, ο βίος και η πολιτεία σας, γνωστή στο Δήμο.... ΑΙΣΧΟΣ !!!! ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΛΟΓΩ ΑΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ.... ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ!
(στην εκπομπή του οποίου ο κ. Κόνσουλας είπε ότι έχει ηχογραφημένη συνομιλία...)
ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

Βαριέσαι να διαβάσεις φαίνεται Κε "ανώνυμε", "Μικρασιάτη", ή όπως αλλιώς θέλεις να σε λένε Κε αμόλυντε, άφθαρτε και εκ του ασφαλούς προστάτη της ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ....

Βασίλης Πουλάκης είπε...

Είσαι τοσο γελοίος/α ανώνυμε/η με το σχόλιο 8.36 μ.μ που απαξιώ να σου απαντήσω.Όταν αποφασίσεις να βγάλεις τη μάσκα της ανωνυμίας τότε τα συζητάμε...
Βασίλης Πουλάκης
Δημοσιογράφος ΕΣΗΕΑ
Εκπρόσωπος Τύπου
"Βύρωνας-Καθαρή Επιλογή"

Ανώνυμος είπε...

Μιλάει για ανανδρεία ο Πουλάκης που κάλυψε τον Κόνσουλα για την υποκλοπή;;; Ή ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ Ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΙΠΑ!!!
Καλά λέει ο προηγούμενος, συνυπογράφω : ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΛΟΓΩ ΑΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ.... ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ!
(στην εκπομπή του οποίου ο κ. Κόνσουλας είπε ότι έχει ηχογραφημένη συνομιλία...)
ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι να απαντήσετε Κε Πουλάκη;;;
Τα πράγματα βοούν από μόνα τους...
Εκτός από τα δικαστήρια, πρέπει να επιληφθεί και η ΕΣΗΕΑ !!!!!
Από τέτοιους "δημοσιογράφους" δεν έχουμε ανάγκη... (εκτός αν σας έχουν...)

Ανώνυμος είπε...

Με τέτοιους ανθρώπους, με τέτοια πολιτική, ζητούσαν συνεργασία από τη Στάση Βύρωνα λίγο πριν τις εκλογές !

Ανώνυμος είπε...

Να ξαναρωτήσω, γιατί μάλλον κλέφτικα σφυρίζετε.
Απάντηση στο σχόλιο 7.10 μμ 13/11/10 θα υπάρξεισυντρόφια;

Ανώνυμος είπε...

Δεν σου τεριάζει η λέξη σύντροφος
Ψάξε και μάθε.....

Ανώνυμος είπε...

Για όσους νομίζουν ότι ξεμπέρδεψαν μαζί μας.....

http://www.youtube.com/watch?v=bPSi3JBCCpU&feature=player_embedded#!

Ανώνυμος είπε...

Εισαι και αγράμματος "αριστερέ" άκου ... τεριάζει ...

Ανώνυμος είπε...

Συντρόφια
ή στραβά αρμενίζετε ή στραβός είναι ο γιαλός.
Τα μπλέξατε όλα.
1. Ποιός ο λόγος να βγειτε πρώτοι απ' όλους εσείς και να καταγγείλετε την "υποκλοπή και ψηφοθηρία";
Ούτε ο Χαρδαλιάς δεν το τόλμησε ...
2. Ναι, βγάλατε ανακοίνωση για το Πνευματικό και μετά δύο 24ωρα την κατεβάσατε. Γιατί;
3. Υπάρχει ή όχι σκάνδαλο στο Πνευματικό Κέντρο; Τι πάει να πει "έτσι γινόταν 25 χρόνια"; Τι μπερδεύετε τους πρώην Δημάρχους της Αριστεράς; Το κάνει και ο Χαρδαλιάς ...
4. Ωραία μας τα λέτε για την "παράλληλη διαχείριση". Εύγε για Παράταξη της Αριστεράς
5. Μήπως γνωρίζετε με ποιόν τρόπο, ο γειτονικός Δήμος Υμηττού έκανε και κάνει το Φεστιβάλ; Ασφαλώς και διαφορετικά ...
6. Υπάρχουν ναι ή όχι φοροδιαφυγή, εισφοροδιαφυγή, διπλά βιβλία, ο "Μπάμπης ο φυσικομαθηματικός = λογιστής της κ. Σαρίδου", κομπίνα με τους καλλιτέχνες, παράνομες επιχορηγήσεις αθλητικών σωματείων;
7. Ο Δήμαρχος είναι διαχειριστής του λογαριασμού που έχει ανοιχθεί στο όνομα του Πνευματικού Κέντρου, ή λογαριασμός αναφέρεται προσωπικά στον ίδιο;
8. Την Κυριακή, 14 Νοέμβρη, έχετε κάθε δικαίωμα να απέχετε, να ρίξετε λευκό, άκυρο, να ψηφίσετε ότι θέλετε - ακόμη και τον Χαρδαλιά - να καταψηφίσετε τον Κόνσουλα κ.λπ. Δεν έχετε όμως το δικαίωμα να εθελετυφλείτε και να στρουθακαμηλίζεται.
9. Τα υπόλοιπα θα τα βρει η ιστορία. ό[πως και τα προηγούμενα Ιστορικά λάθη της Αριστεράς στην Ελλάδα

13 Νοεμβρίου 2010 7:10 μ.μ.

Υ.Γ: Για όσους καμώνονται ότι δεν το είδαν ...

Ανώνυμος είπε...

Τα διαβάσαμε Κε "εισαγγελέα"....(που ειρωνεύεστε σαν γραμματιζούμενος;)
Εσείς τα διαβάσατε;;;;;;;;;;;;;;;
σας τα ξαναθυμίζουμε:
1)"Όσον δε αφορά την ουσία, φαίνεται δεν ασχολείται σοβαρά με τη διαφάνεια , αλλά τη χρησιμοποιεί ως άλλοθι ψηφοθηρίας. "
2)Αφού τον εξαπάτησαν τον κ. Κόνσουλα, τότε ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ; ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΣΤΟΝ ΛΕΚΑΤΣΑ;
ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΣΕ BIG BROTHER!!!
3)Μιλάει για ανανδρεία ο Πουλάκης που κάλυψε τον Κόνσουλα για την υποκλοπή;;; Ή ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ Ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΙΠΑ!!!
Καλά λέει ο προηγούμενος, συνυπογράφω : ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΛΟΓΩ ΑΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ.... ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ!
(στην εκπομπή του οποίου ο κ. Κόνσουλας είπε ότι έχει ηχογραφημένη συνομιλία...)
ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ!!!
4)ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:
Όσο κι αν υπάρχουν ευθύνες υπαλλήλων, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ;;;
Όταν η υπόθεση βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, το θέμα δεν γίνεται ζήτημα προεκλογικής εκμετάλευσης;;;
ΤΕΛΟΣ !!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Παπαγαλάκι ή λαγός του Πουλάκη γίνατε Κε εισαγγελέα;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

......Ασήμαντοι, χυδαίοι, μηδενικοί κάναν την οικουμένη φυλακή. Πέτρα δεν ειν΄απάνου να πατήσει το θύμα, όσο ψηλότερα να φτύσει ! - Πώς εδώθε να βγούμε; - Όχι ένας ένας ! Όλοι μαζί και μοναχός κανένας ! Σα φτάσει η εσχάτη ανάγκη να σωθείς, ενωμένος Λαός θα σηκωθείς . Κώστα Βάρναλη " Ελεύθερος Κόσμος "

Ανώνυμος είπε...

Απαντάω. όχι μόνον υπάρχουν πολιτικές ευθύνες, αλλά και ποινικές. Κοντπος ψαλμός αλληλούια. Για τον Χαρδαλιά - μέντορα σας τολέω αυτό ....

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή, δύο μέρες μετά την "υποκλοπή", αποφασίσατε ναι ή όχι, εκεί στη Στάση Αγίου Λαζάρου αν υπάρχει σκάνδαλο στο Πνευματικό Κέντρο;

Ανώνυμος είπε...

Να σου πω ότι είσαι προβοκάτορας και συκοφάντης.... είναι λίγο...
Παπαγαλάκι όμως των Κόνσουλα, Πουλάκη, Λεκατσά και όλου του βρωμερού αυτού συρφετού, ΣΙΓΟΥΡΑ !
Μαθητή του Τόμπρα!!!
"Σε ότι αφορά τέλος τον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών στην πόλη μας, η άποψή μας είναι καθαρή: δεν έχουμε λόγο να στηρίξουμε κανέναν από τους δύο διεκδικητές του Δήμου και δεν θεωρούμε ότι έχουμε δικαίωμα να υποδείξουμε στους ψηφοφόρους μας τι θα ψηφίσουν."
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ

Ανώνυμος είπε...

Αντιγράφω γιατί βαριέσαι να διαβάσεις απο το σχόλιο της Στάση Βύρωνα:
"Για το θέμα του Πνευματικού Κέντρου σας παραπέμπουμε στην από 12-10-10 ανακοίνωσή της (http://stasivyrona.blogspot.com/2010/10/blog-post_12.html)"

Ανώνυμος είπε...

Και επίσης αυτό : "Όσο κι αν υπάρχουν ευθύνες υπαλλήλων, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ;;;
Όταν η υπόθεση βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, το θέμα δεν γίνεται ζήτημα προεκλογικής εκμετάλευσης;;;"

Ανώνυμος είπε...

Ρε κοίτα κάτι ανθρώπους που θέλανε και συνεργασία.......
Εδώ παίξανε ξύλο μεταξύ τους για τον Παναγιωτάκη !!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι, πέρασε η "γραμμή Πουλάκη".
Αλήθεια , θα κάνουν κι άλλες τέτοιες μεταγραφές; ΑΞΙΟΙ !!!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ μεταγράψανε τον Τατούλη στην Πελοπόννησο, στον Πουλάκη θα κωλώσουν;

Ανώνυμος είπε...

Ναι, χέρι-χέρι με ΝΔ και Καρατζαφέρη!!!

Ανώνυμος είπε...

-ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕΣ' ΤΟ ΒΥΡΩΝΑ ΟΤΑΝ Η VODAFON ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!
VODAFON,VODAFON, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;
-ΟΧΙ ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ........

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα συντρόφια
Την Δευτέρα, περάστε... ξέρετε από που ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!
ΌΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΠΟΥΛΑΚΗ, ΛΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ (ΔΑΡΜΕΝΟ ) ΠΑΣΟΚ
ΦΤΟΥ (Μεταξοσκουληκομερμυγκότρυπα ήθελα να πω...)!

Ανώνυμος είπε...

Προς ψηφοφόρους Στάσης Βύρωνα:
Τι λέτε, μπαίνουμε αύριο στον κόπο να ξαναψηφισουμε Στάση Βύρωνα;

Ανώνυμος είπε...

Φιλοι βυρωνιωτες,σας διαβαζω με μεγαλη προσοχη και οφειλω να πω την αποψη μου και εγω ως βυρωνιωτης.1} Οποιος εκανε την υποκλοπη εκανε μεγαλο λαθος,ηθικο και ποινικα κολασιμο.2} Οποιος το δημοσιοποιησε ισχυει το παραπανω.3}Οποιος η οποια γνωριζε τις λαμογιες του πνευματικου κεντρου και δεν τις κατηγγειλε αμεσως στον εισαγγελεα ισχυει το παραπανω δηλ.λαθος ηθικο και ποινικα κολασιμο.4}Οποια πολιτικη παραταξη γνωριζε και την υποκλοπη και τις κλεψιες και δεν τις κατηγγειλε στον αρμοδιο εισαγγελεα ειναι δυο φορες λαθος και υποκριτες απεναντι στο βυρωνιωτικο λαο.Τι θα πει διαβαστε τις ανακοινωσεις μας.Ολοι στο βυρωνα ακουγαμε οτι το πνευματικο κεντρο βρωμαει,ειναι σαπιο,μαφιοζικο κ.λ.π. Λοιπον επειδη γνωριζω καλα τα λογιστικα σας ενημερωνω οτι οι εμπλεκομενοι με τα οικονομικα του πνευμ.κεντρου θελουν δεν θελουν πρεπει να αποδειξουν οτι το μαυρο χρημα δεν εμπαινε και στη τσεπη καποιων ημετερων περιξ του Δημου.Σας ενημερωνω λοιπον οτι οι βυρωνιωτες πιστευουν οτι πιστευω και γω οτι δηλαδη για να χρησιμοποιεις μπακαλοχαρτα σε ταμειο,χουφτωνεις και παντελονιαζεις τους παντες εις βαρος των δημοτων και του κρατους που στη συνεχεια κοβει μισθους,συνταξεις,επιδοματα εξαιτιας καποιων λαμογιων δημοσιους η δημοτικους διαχειριστες χρηματων των δημοτων.Οσον αφορα τη ΣΤΑΣΗ Βυρωνα πρεπει να σας πω κυριοι οτι επρεπε να πατε στον εισαγγελεα αμεσως και οχι να εξαγνιστειτε με μια ανακοινωση.Μη ξεχνατε το ρολο σας.Σηκωθειτε απο τις βαριες καρεκλες και κανετε διαδηλωση στο βυρωνα γιαυτο το μεγαλο σκανδαλο και μεις θαρθουμε μαζι σας ως τη βουλη να βροντοφωναξουμε μεσα οι κλεφτες,φτανει πια.Επιτελους ομως καντε καντι που να δηλωνει οτι δεν κρυβεστε η οτι δεν φοβαστε τη δημοτικη εξουσια γιατι δεν συνναλασεσθε μαζι της.Αυτα απο ενα εξοργισμενο Βυρωνιωτη ΑΝΤΙ-ΣΤΑΣΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλοι βυρωνιωτες,σας διαβαζω με μεγαλη προσοχη και οφειλω να πω την αποψη μου και εγω ως βυρωνιωτης.1} Οποιος εκανε την υποκλοπη εκανε μεγαλο λαθος,ηθικο και ποινικα κολασιμο.2} Οποιος το δημοσιοποιησε ισχυει το παραπανω.3}Οποιος η οποια γνωριζε τις λαμογιες του πνευματικου κεντρου και δεν τις κατηγγειλε αμεσως στον εισαγγελεα ισχυει το παραπανω δηλ.λαθος ηθικο και ποινικα κολασιμο.4}Οποια πολιτικη παραταξη γνωριζε και την υποκλοπη και τις κλεψιες και δεν τις κατηγγειλε στον αρμοδιο εισαγγελεα ειναι δυο φορες λαθος και υποκριτες απεναντι στο βυρωνιωτικο λαο.Τι θα πει διαβαστε τις ανακοινωσεις μας.Ολοι στο βυρωνα ακουγαμε οτι το πνευματικο κεντρο βρωμαει,ειναι σαπιο,μαφιοζικο κ.λ.π. Λοιπον επειδη γνωριζω καλα τα λογιστικα σας ενημερωνω οτι οι εμπλεκομενοι με τα οικονομικα του πνευμ.κεντρου θελουν δεν θελουν πρεπει να αποδειξουν οτι το μαυρο χρημα δεν εμπαινε και στη τσεπη καποιων ημετερων περιξ του Δημου.Σας ενημερωνω λοιπον οτι οι βυρωνιωτες πιστευουν οτι πιστευω και γω οτι δηλαδη για να χρησιμοποιεις μπακαλοχαρτα σε ταμειο,χουφτωνεις και παντελονιαζεις τους παντες εις βαρος των δημοτων και του κρατους που στη συνεχεια κοβει μισθους,συνταξεις,επιδοματα εξαιτιας καποιων λαμογιων δημοσιους η δημοτικους διαχειριστες χρηματων των δημοτων.Οσον αφορα τη ΣΤΑΣΗ Βυρωνα πρεπει να σας πω κυριοι οτι επρεπε να πατε στον εισαγγελεα αμεσως και οχι να εξαγνιστειτε με μια ανακοινωση.Μη ξεχνατε το ρολο σας.Σηκωθειτε απο τις βαριες καρεκλες και κανετε διαδηλωση στο βυρωνα γιαυτο το μεγαλο σκανδαλο και μεις θαρθουμε μαζι σας ως τη βουλη να βροντοφωναξουμε μεσα οι κλεφτες,φτανει πια.Επιτελους ομως καντε καντι που να δηλωνει οτι δεν κρυβεστε η οτι δεν φοβαστε τη δημοτικη εξουσια γιατι δεν συνναλασεσθε μαζι της.Αυτα απο ενα εξοργισμενο Βυρωνιωτη ΑΝΤΙ-ΣΤΑΣΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν το γνωρίζεις, η Στάση Βύρωνα έβγαλε πρώτη το θέμα, ζήτησε στο Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου την κατάργηση του ειδικού λογαριασμού, απαίτησε διαφάνεια, και πολλά πολλά άλλα....
όταν η υπόθεση τώρα βρίσκεται στο ΣΔΟΕ, όταν αναμένεται το πόρισμάτου, ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ (;) ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;;;

Ανώνυμος είπε...

Επειδη στο διαδικτυο ο καθενας μπορει να γραφει και να καλυπτεται πισω απο την ανωνυμια του, και επειδη με λυπει ιδιαιτερα η τροπη που πηρε η συζητηση σας, θελω να σας γνωστοποιησω οτι ο Μικρασιατης δεν εχει καμμια σχεση με τον κ. Πουλακη, ο οποιος ουτε Βυρωνιωτης ειναι, ουτε Μικρασιατης, ουτε αριστερος, αλλα ειναι επαγγελματιας δημοσιογραφος ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.

Σας αφιερωνω λοιπον το ποιημα του Γιαννη Ριτσου και ελπιζω να παρετε θεση, γιατι τα προβληματα στο Δημο μας ειναι μεγαλα ,Η ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ....

Καὶ νὰ ἀδελφέ μου ποὺ μάθαμε νὰ κουβεντιάζουμε ἥσυχα κι ἁπλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα, δὲν χρειάζονται περισσότερα.
Κι αὔριο λέω θὰ γίνουμε ἀκόμα πιὸ ἁπλοί.
Θὰ βροῦμε αὐτὰ τὰ λόγια ποὺ παίρνουνε τὸ ἴδιο βάρος
σ' ὅλες τὶς καρδιές, σ' ὅλα τὰ χείλη.
Ἔτσι νὰ λέμε πιὰ τὰ σύκα-σύκα καὶ τὴ σκάφη-σκάφη.
Κι ἔτσι ποὺ νὰ χαμογελᾶνε οἱ ἄλλοι καὶ νὰ λένε,
«Τέτοια ποιήματα, σοῦ φτιάχνουμε ἑκατὸ τὴν ὥρα.»
Αὐτὸ θέλουμε κι ἐμεῖς.
Γιατὶ ἐμεῖς δὲν τραγουδᾶμε γιὰ νὰ ξεχωρίσουμε ἀδελφέ μου ἀπ' τὸν κόσμο.
Ἐμεῖς τραγουδᾶμε γιὰ νὰ σμίξουμε τὸν κόσμο.

...ἔχεις ἀκόμη νὰ κλάψεις πολὺ
ὥσπου νὰ μάθεις τὸν κόσμο νὰ γελάει.

ΥΓ. Εαν νομιζετε οτι τα εχει καλως καμωμενα ο Χαρδαλιας ψηφιστε τον, αλλα να ξερετε η αλλαγη και η δοκιμη στη ζωη ειναι υγιης σκεψη

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι πόσο ακόμα θα ανεχθούν εκεί μέσα στην παράταξη του Κόνσουλα αυτή τη δύσοσμη κατάσταση.....
Και υπάρχουν υγειή στοχεία....
Τόσο πολύ τους έχει δέσει με το χρήμα του ο "μεγάλος" ; (τρομάρα του...)

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗ:
Mε ανθρώπους τέτοιου επιπέδου (και δεν εννοούμε εσένα) δεν είμαστε αδέρφια, ούτε συζητάμε ήσυχα κι απλά...
Σου μεταφέρω απΟσπασματα από την ανακοίνωση της Στάση ΒΎΡΩΝΑ
1)Κατά την προεκλογική περίοδο, παρακολουθήσαμε έναν απίστευτο και προκλητικό «χαρτοπόλεμο» πολλών χιλιάδων ευρώ, μεταξύ των κκ. Χαρδαλιά και Κόνσουλα, που μετέθεσε την συζήτηση «επί προσωπικού», παραμερίζοντας τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου μας.
2)Σε ότι αφορά τέλος τον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών στην πόλη μας, η άποψή μας είναι καθαρή: δεν έχουμε λόγο να στηρίξουμε κανέναν από τους δύο διεκδικητές του Δήμου και δεν θεωρούμε ότι έχουμε δικαίωμα να υποδείξουμε στους ψηφοφόρους μας τι θα ψηφίσουν.
Εγώ πάντως συμφωνώ με τον παραπάνω και ξαναψηφίζω Στάση Βύρωνα

Ανώνυμος είπε...

Εύγε φίλε, μαζί σου!

Ανώνυμος είπε...

και εγώ προς "Μικρασιάτη"
μήπως το όνομά σας αρχίζει από "Χ" και τελιώνει σε "ας" ;
Όποιος κι αν είστε, κάντε το θέμα στην ΕΣΗΕΑ για τον Πουλάκη, γιατί είναι επικίνδυνος για όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε βυρωνιωτη της Στασης,τι θα πει οτι η παραταξη σου απαιτησε διαφανεια και αλλα πολλα και επισης οτι παρενεβη το ΣΔΟΕ.Η καθε παραταξη δεν εχει ρολο διορθωσης διαδικασιων.Οφειλετε να με προστατευετε απο τους κλεφτες αφου και εγω συνεισφερω με τα ακριβα τελη.Επρεπε να πατε στον εισαγγελεα την αλλη μερα για να αποδειξετε οτι δεν ειστε σαν τους αλλους.Γιατι δεν πραξατε το νομιμο και ηθικο δικαιωμα που σας παρεχει ο νομος.Οσον αφορα ποιος ειχε οφελος προεκλογικα,αυτο φαινεται απο τα αποτελεσματα.Ο Οργισμενος Βυρωνιωτης ΑΝΤΙ-ΣΤΑΣΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ρόλος της αντιπολίτευσης δεν είναι νομίζω να παίζει το ρόλο του εισαγγελέα. Σε μια πραγματικότητα, έχεις το καθήκον να δώσεις άμεσα πολιτικές απαντήσεις και προτάσεις.Αυτό έπραξε η Στάση Βύρωνα, με πλήρη επίγνωση. Το αν αυτή η θέση της ήταν σωστή η όχι θα φανεί...Δεν είναι δυνατόν όμως σα τσουβαλιάζεται μαζί με αυτούς που διοικούν το Δήμο και έχουν την πρώτη και αποκλειστική ευθύνη. Αυτό σημαίνει μετάθεση ευθυνών και έλλειψη ψυχραιμίας από τη μιά και πανικό για το εκλογικό καταποντισμό της παράταξης Κόνσουλα από την άλλη, μια πραγματικότητα αναμφισβήτητη. Και για αυτό το τελευταίο, ας σκεφτεί ο κ. Κόνσουλας, το επιτελείο του, και πολύ περισσότερο ο κόσμος που τον ψήφισε, ότι δεν φταίει μόνο η λάθος τακτική και πολιτική του, αλλά και το ότι πλήρωσε το τίμημα του χρίσματος από το ΠΑΣΟΚ, που τόσο εναγωνίως επεδίωκε. Στο Βύρωνα, δεν ζούμε σε άλλη χώρα...
Αλλού τα κακαρίσματα λοιπόν, κι αλλού λαλούν οι κότες...
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

giorgos είπε...

Tα πισώπλατα μαχαιρώματα των σύγχρονων πόντιων πιλάτων
Από πολλούς υπάρχει διάχυτη η λαθεμένη άποψη, ότι υπεύθυνοι για την δολοφονία του Χριστου ήταν οι Εβραίοι Αυτό είναι πέρα για πέρα αναληθές γιατί όσο και να το ήθελαν οι Εβραίοι δεν μπορούσαν να διαπράξουν τον συγκεκριμένο φόνο διότι το δικαίωμα της καταδίκης και της θανάστωσης ανήκε κατά αποκλειατικότητα στους Ρωμαίους.Ο Πιλάτος λοιπόν και οι Ρωμαίοι ήταν αυτοί που διέταξαν την θανάτωση του θύματος αποφασίζοντας "κατά συνείδηση".Ετσι δεν θα υπάρξει στο διηνεκές καμία ιστορική συγγνώμη για τους πιλάτους όσο και να πλένουν τα χέρια τους.Κάτι ακόμα.Επειδή ποτέ δεν κάνω τον παλλικαρά με την μάσκα της ανωνυμίας,υπογράφω όπως και ο εξαίρετος στην τοποθέτηση του Κοσμάς Τσιάκαλος.Πλεμμένος Γιώργος πρόεδρος Δ.Σ της Ζ ΕΛΜΕ καθηγητών.

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε της Στασης Βυρωνα,επειδη διαβλεπω οτι ειστε μονο για μπλα-μπλα και καρεκλα,αμα αποφασισετε γιαυτο το τεραστιο σκανδαλο του πνευματικου κεντρου να κανετε κατι πιο δυναμικα καλεστε μας,εμεις ειμαστε βυρωνιωτες χωρις αξιωματα και ταμπελες καρεκλας και φραπε.Βεβαια δεν ξερω μετα την ανανεωση θητειας του νυν δημαρχου αν θελετε ρηξεις και συγκρουσεις με το κατεστημενο της ρεμουλας.

Ανώνυμος είπε...

ΈΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΕΣΥ;;;;;;;;;;
ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ;;;;;;;
ΙΣΩΣ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗ ΣΤΕΓΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΘΗΚΕΣ ΠΑΝΤΟΥ......
ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ !!!!

Ανώνυμος είπε...

Kάντε υπομονή όλοι σας μέχρι να βγει το πόρισμα του ΣΔΟΕ, γιατί πολύ πιθανόν κάποιοι να καταπιούν τη γλώσσα τους....
Και κάτι ακόμα: η νίκη, έχει πολλούς νικητές, Η ΗΤΤΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΝ !!!!
ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟΥΣ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ !!!
Γιατί με τέτοια πολιτική, είσαστε απέναντι...

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχόμαστε καλή συνεργασία, για το καλό του Δήμου μας και τις τσέπες μερικών λαμογιών, με τον Φύρερ του Βύρωνα....

Ανώνυμος είπε...

Αυτό να το πεις σε όσους από την παράταξη του Παναγιωτάκη την κοπάνησαν και έσπευσαν να τον συηρίξουν ΕΜΠΡΑΚΤΑ !!!!!!

Δημοτική Πρωτοβουλία ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ είπε...

Σχετικά με τη λειτουργία του site

Η Στάση Βύρωνα από την πρώτη στιγμή που δημιούργησε το δικό τ
ης site θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα τις θέσεις της και τις δραστηριότητές της για τα προβλήματα του Δήμου μας, μάλιστα σε ένα περιβάλλον όπου ο τοπικός τύπος είχε και έχει επιβάλει ένα άτυπο εμπάργκο για αυτές.
Ήταν η ΜΟΝΗ από όλες τις δημοτικές παρατάξεις του Βύρωνα η οποία επεδίωξε και έδωσε τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να ανταλλάξουν απόψεις μέσω της δημοσίευσης σχολίων.
Δώσαμε αυτή την απόλυτα δημοκρατική δυνατότητα, γνωρίζοντας τους πιθανούς κινδύνους και παίρνοντας το ανάλογο ρίσκο.
Σε όλο αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα, η αξιοπιστία του site μας, ο πλουραλισμός και η δυνατότητα δημοσίευσης σχολίων, αναγνωρίστηκαν από φίλους και αντιπάλους, ανεβάζοντάς το σε πολύ μεγάλο βαθμό επισκεψιμότητας, πράγμα που έχει τη δυνατότητα ο καθένας να το διαπιστώσει.
Δυστυχώς, αυτή η δυνατότητα, το τελευταίο διάστημα , θεωρήθηκε από ορισμένους είτε σαν αδυναμία εκ μέρους μας είτε σαν ευκαιρία ανταλλαγής ύβρεων και απαράδεκτων χαρακτηρισμών που αφορούν την παράταξή μας αλλά και πρόσωπα ή καταστάσεις της πόλης μας , καταπατώντας κάθε έννοια δεοντολογίας.
Η διαφωνία σε θέσεις ή απόψεις είναι σεβαστή και θεμιτή, υπό την προϋπόθεση του σεβασμού της διαφορετικότητας αυτών και της διατήρησης ενός ήθους στη διατύπωσή τους.
Αυτές τις προϋποθέσεις η Στάση Βύρωνα θα υπερασπιστεί μέχρι κεραίας.
Για αυτό το λόγο, θέλοντας να διατηρήσουμε την ποιότητα του site μας , την αξιοπρέπεια των μελών, φίλων και ψηφοφόρων μας αλλά και όλων ανεξαιρέτως των παραγόντων του Δήμου μας , από τούδε και στο εξής θα επιτρέπει την ανάρτηση σχολίων μόνο σε όσους έχουν λογαριασμό και όχι ανώνυμα , διατηρώντας το αυτονόητο δικαίωμά της να διαγράφει σχόλια απαράδεκτου, υβριστικού και προσβλητικού περιεχομένου.

MIKR είπε...

Ευχαριστούμε συναγωνιστές (ελεγχόμενοι) που μας δίνετε την ευκαιρία να εκφραστούμε μέσα από το site σας,
Ανάμεσα στα άλλα θα ήθελα να σας πω ότι έχετε και σεις τις εμμονές σας , επειδή έχετε γαλουχηθεί με τις αρχές ενός σταλινικού τρόπου σκέψης , ψάχνετε να βρείτε ποιος απαντάει με το επώνυμο «Μικρασιάτης» με υπονοούμενα του τύπου :
- Μήπως είσαι ο Π κ τελειώνει σε ης,
- Μήπως είσαι ο Χ κ τελειώνει σε ας,
- Μήπως είσαι ο Ψ κ τελειώνει σε ος,
Κ εν προκειμένω όχι για να απαντήσετε επί της ουσίας των θεμάτων που τίθενται αλλά για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα στον εαυτό σας και να πείτε : «άστον αυτόν μωρέ, είναι ο υπάλληλος του Κ..», ή αστον αυτόν είναι ο επαγγελματίας γυρολόγος», ή ……………….
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα και όσον αφορά τα αποτελέσματα των εκλογών τελικά,
- Ποιους ωφέλησε Η ΑΠΟΧΗ??? Φυσικά ΟΧΙ ΕΣΑΣ……….
- Ποιους διατήρησε στην εξουσία????? Συντήρησε ναι ή όχι τις υπάρχουσες καταστάσεις??? Είτε πρόκειται για την κυβερνητική εξουσία , είτε πρόκειται για την τοπική αρχή.
Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η ΑΠΟΧΗ (όπως ο Μικρασιάτης έχει παρατηρήσει σε προηγούμενους σχολιασμούς του) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ . Δεν οδηγεί πουθενά, συντηρεί κ ωφελεί τους κυβερνώντες, δεν τιμωρεί και ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ.
Λειτουργεί σαν ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΘΟΛΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ.
Πως δικαιολογείται 8 χρόνια να κατηγορείτε το Χαρδαλιά για αδιαφάνεια, κακοδιαχείριση, «κολλεγιά» με εργολάβους, παράνομες χρηματοδοτήσεις σε αθλητικά σωματεία, να πρωτοστατείτε σε διαμαρτυρίες κατά του γκαράζ, του Παιδικού Σταθμού στη Γρανικού, την ανασφάλιστη εργασία κ.λ.π. (για το Πνευματικό Κέντρο βέβαια-το μεγαλύτερο σκάνδαλο στο Δήμο μας- την κάνατε γαργάρα, ίσως επειδή συμμετείχατε στα όργανα με 2 εκπροσώπους ) και τελικά να ΑΠΕΜΠΟΛΕΙΤΕ το μεγαλύτερο όπλο που έχει ο πολίτης στην κοινοβουλευτική δημοκρατία , την ΨΗΦΟ, που σε τελική ανάλυση θα ήταν σύμφωνη με την πρακτική σας τα τελευταία 8 χρόνια και θα δικαίωνε στην ΟΥΣΙΑ την στάση σας και την παρουσία σας στο χώρο ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ το Δήμαρχο Χαρδαλιά.
Εκτός εάν όταν δεν ελέγχουμε κάποιον τον απορρίπτουμε, και αναφέρομαι στη συμμαχία με το ΠΑΣΟΚ το ΄98 με τον κ. Τριγάζη .
Εκτός εάν είστε και σεις της άποψης (που ενώ συμμετέχετε στο Ελληνικό κ Ευρωπαικό Κοινοβούλιο και στις διαδικασίες που παρέχει η κοινοβουλευτική δημοκρατία) να καταλάβετε την εξουσία δια της εφόδου, εν έτει 2010 , πράγμα που δεν συνάδει με λογική αλλά χρήζει ψυχιατρικής ανάλυσης, διότι σε απομονώνει λειτουργεί σα ΔΙΑΜΑΡΥΡΙΑ και όχι σαν ΠΡΟΤΑΣΗ και τελικά σε κάνει ΣΕΧΤΑ χωρίς παρόν και μέλλον.
Επειδή στο Δήμο μας δεν έχουμε δει τα χειρότερα , ο Μικρασιάτης από καιρό εις καιρό θα καταγγέλει το Δημοτικό και δημαρχιακό κατεστημένο και τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και κάποια στιγμή , όταν ο ίδιος κρίνει, θα σας αποκαλύψει την ταυτότητα του , κάνοντας μια ιστορική αναδρομή για την κατρακύλα των δημοτικών αρχών τα τελευταία 40 χρόνια στο Δήμο.

mh-kommatikopoihmeno είπε...

Πραγματικά βλέπετε το δέντρο και όχι το δάσος!Κάθεστε και τρωγόσαστε σαν τα κοκόρια στα block, βρείτε λύσεις, γιατί εμείς αυτά τα ακούμε βερεσέ!Κομματηκοποιημένοι και μη! Ποιος φταίει και ποιος δε φταίει, ποιος έκλεψε και ποιος δεν έκλεψε! Μας έχουν βάλει να τρωγόμαστε μεταξύ μας κι όλοι αυτοί αλωνίζουν στην Ελλάδα σαν να ναι δικό τους αμπέλι! Αποχή ναι, όταν είναι μαζική και εθνική! Ειδάλλως χάνεται στη μετάφραση! Κάντε την επανάσταση κι εγώ μαζί σας! Πολιτική σκέψη μπορεί να μην έχω για να σας απαντήσω ανάλογα! Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι έχουμε το σύνδρομο του βατράχου (ένα πολύ σοφό mail που έλαβα έλεγε: πως τον βάτραχο αν τον ρίξεις απότομα στο ζεστό νερό, θα δώσει μια με τα πόδια και θα βγει να σωθεί, αν τον ρίξεις στο κρύο και σιγά σιγά το ζεσταίνεις, θα συνηθίσει και θα κάτσει να βράσει στο ζουμί του) Λοιπόν αυτό έχει πάθει ο Έλληνας σε τέτοιες χλιαρές εποχές! Κι εσείς όλοι που υποστηρίζετε συμφέροντα, άθελα σας η μη, ανεβάζετε σιγά σιγά τη θερμοκρασία!
Και τώρα ερχόμαστε στα τοπικά! Πως θα πάρεις πίσω τα κλεμμένα, σε μια κοινωνία που δεν υπάρχει έλεγχος? Με κλεψιά βέβαια! Αν ψήφιζα ακόμη με το σκεπτικό που ψήφισα στις περασμένες εκλογές, το καλύτερο απ' το χειρότερο δηλαδή, Θα ψήφιζα αυτόν που έκλεψε για μένα και όχι από μένα, κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε!8 χρόνια είναι πολλά για να πάρουν τα μυαλά σου αέρα! Και πολύ θάρρος του δώσαμε! Η εξουσία δεν πρέπει να συγκεντρώνεται! Ηθικολογίες του αέρα! Εδώ ο κόσμος χάνεται κι εμείς ακόμα το συζητάμε! Στο πόλεμο δεν ηθικολογείς πολεμάς με ότι όπλο σου δίνεται! Και το ισχυρότερο όπλο σ΄αυτήν την αναρχία της οικονομικής χούντας που ζούμε, είναι η ψήφος!
Αυτά με τα λίγα που ξέρω, που βλέπω κι απογοητεύομαι και δεν μπορώ να πιστέψω ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που υπηρετούν τα μεγαλοσυμφέροντα, όταν όλοι θα πρεπε να γίνουμε μια γροθιά ενάντια τους! Επαναστάτες του καναπέ!

mh-kommatikopoihmeno είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mh-kommatikopoihmeno είπε...

Έτσι όπως κάναμε τη χώρα να τα λουστούμε τώρα!Αφήσαμε τους κλέφτες να μας κλέβουν, και τους απατεώνες να μας κυβερνάνε!Ακόμα και με σκοπό τις εκλογές να το κανε ο υποτιθέμενος υποκλοπέας, τον ψήφισα μόνο και μόνο για να φύγει ο κλέφτης!Και στις επόμενες θα καταψηφίσω και τους 2!Κανείς πάνω από 4 χρόνια στην εξουσία!Έτσι θα στρώσουν τα πράγματα!Κανείς δε θα προλαβαίνει να κλέψει!Κι αν κλέψει θα κλέψει λίγα!Γιατί αν περιμένετε διαφάνεια σ'αυτή τη χώρα, μάλλον κατεβήκατε από άλλο πλανήτη!Ή ζείτε στην ουτοπία σας, ή υποστηρίζετε άλλα συμφέροντα από πίσω!Δεν εξηγείται διαφορετικά!Καλές κι οι ιδεολογίες, αλλά δε θα σου δώσουν ψωμί να φας!Αν πραγματικά θέλετε να βοηθήσετε το κόσμο, απλά ξυπνήστε!Κάντε πράξεις αυτά που λέτε είτε νόμιμα είτε παράνομα!Αλλά πραγματικά ξυπνήστε!Λόγια λόγια λόγια αλλά μηδέν πράξεις!Γι αυτό ο λαός έχει απογοητευτεί κι από σας κι από όλη την αριστερά!Και με τους άλλους έχει αγανακτήσει!
Ρε ένας Καρατζαφέρης που σας χρειάζεται για καμιά 10ετία μπας και πάρετε πάλι μπρος...Κι αν δεν μιλάω σοβαρά, είναι γιατί δεν έχω να κάνω με σοβαρούς!

Δημοτική Πρωτοβουλία ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ είπε...

Η συγκεκριμένη ανάρτηση έχει να κάνει με τη θέση της Στάση Βύρωνα στο πολιτικά, νομικά και ηθικά απαράδεκτο γεγονός της υποκλοπής και της δημοσιποίησής του ( ο φόβος των νομικών συνεπειών ανάγκασε τους υπαίτιους να το αποσύρουν...).
Ο διάλογος που επακολούθησε είχε ξεφύγει όχι μόνο από τα όρια της συγκεκριμένης ανάρτησης, αλλά το ύφος και το ήθος του δεν μας εξέφραζε.
Αυτά όσον αφορά ερωτήματα του τύπου "ποιός είναι ο Μικρασιάτης" κ.λ.π. , και τα οποία δεν μας εκφράζουν.
Για ορισμένα από τα υπόλοιπα, εμείς νοιώθουμε συναγωνιστές με όλους εκείνους οι οποίοι στέκονται στην πράξη και όχι στα λόγια αντιμέτωποι με την σημερινή κατάσταση του μνημονίου, της τρόικας και του Καλλικράτη, που πνίγει ΚΑΙ οικονιομικά την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Και τέτοιοι υπάρχουν ΚΑΙ στο χώρο της παράταξης Κόνσουλα, όχι όμως στην ηγετική του ομάδα που είναι αλληλέγγυα με τέτοιες επιλογές και πήρε περιχαρής και το χρίσμα για να τις εκπροσωπήσει στο Βύρωνα.
Όσον αφορά την αποχή, εμείς αρθρογραφήσαμε και στο site μας για τις συνέπειές της, πράγμα που η προεκλογική "εκστρατεία" ορισμένων δεν το επέτρεψε, αλλά ας δούνε και οι ίδιοι, ποιόν αριθμό ψήφων έχασαν σε απόλυτους αριθμούς και γιατί... Εμάς πάντως, μας απασχολεί.
Για τα υπόλοιπα, έχουμε μια τετραετία να τα πούμε και να δοκιμαστούμε...
Για τον mh-kommatikopoihmeno, ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σου και τα σχόλιά σου και, ειλικρινά, θα τα λάβουμε υπ' όψη μας, γιατί εκφράζουν πράγματι μια αγωνία.